Wednesday, February 23, 2011

Something That I Hope Will Never Happen To Any Of Us

Semalam, a friend shared a blog yg sangat menyentuh perasaan for any mommies yg baca....lucky when I got this, I was ready to go back home frm the office.....dah pukul 5.50pm kot that time....so baca la a few entries dia....terus emo, sok-sek sorg-sorg kat opis ni....lucky sume org lain da balik...ahahah....anyways, Al-Fatihah buat Alanna Qish, semoga arwah ditempahkan di kalangan bidadari syurga yg cantik menawan....and our prayers to the mommy and daddy, hopefully they will find peace and solace one fine day....for those yg interested to know further.....sila la layan.... "Doa Buat Alanna" ....

4 comments:

zakirah said...

i cannot continue reading. ada taman dalam hati. i just quick glance n tutup. since dh ada own baby i dh tk macho...:p

** mommy meen ** said...

me too... weih if i continue to read... memang asik orang tnya je lah... are u ok. menangis mcm kena bantai ok!

mrs Fahmi said...

hahaahah.....emo mommies!....tapi memang sedih pon....whatever it is...yg pasti baby Alanna is in a better place....

aNaS said...

teringat mase 1st time bace blog nih..menanges macam tak hengat! naseb baeklah monitor ni beso gedabak jadik org depan tak pasan sgt..

*sejak dh ade anak nih, sensitip sesangat